zondag 11 oktober 2009

Sjaal in valse sjaalsteek

Hier ben ik nu al weken mee bezig. Het schiet alleen niet zo goed op.

Vorig jaar heb ik zo zitten zoeken achter deze kleur garen en dan krijg je ineens een volledige vuilniszak wol/garen cadeau en zit er net die kleur tussen. Nu maar lekker doorbreien zodat ik de sjaal binnenkort kan dragen.

 
Het patroon is heel eenvoudig, zet een oneven aantal steken op en brei 2 steken rechts en 2 steken averechts tot het einde van de naald. Herhaal dit iedere naald tot de sjaal de gewenste lengte heeft bereikt.
 

4 opmerkingen:

  1. Daisy, Ik geef jou graag de honest scrap award door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is die inmiddels al af? Het ziet er in ieder geval goed en lekker warm uit. Zo'n valse sjaalsteek schiet nu eenmaal niet op, maar het resultaat is wel goed, dus toch stug doorbreien dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi daisy inderdaad duurt breien met die steek lang maar nu hij af is heb je er veel plezier aan groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is uiteindelijk af geraakt maar het garen dat ik gebruikt had prikte helaas verschrikkelijk. Weer een wijze les geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen