donderdag 2 januari 2014

Beste wensen en Crochet along 2014

Allereerst de beste wensen voor 2014!! Na al het feest vieren en de familiebezoekjes komt de rust hier stilaan terug in huis.
 
Ondertussen ben ik ook overstag gegaan en ga proberen om dit jaar mijn eerste deken te haken, samen met zo'n 1700 andere haak(st)ers. Het Nederlandse patroon van de crochet along a stripey blanket kan je vanaf 3 januari op het blog van Terray terugvinden.
 
Afgelopen jaar smokkelde ik vele bolletjes soft van de Zeeman mee naar huis. Iedere keer als ik een ander kleurtje zag nam ik 2 of 3 bolletjes mee, met als resultaat een overvolle curverbox. Daar gaat nu dus verandering in komen. Naast de deken wil ik ook bijpassende kussenovertrekken gaan maken.
 
De kleuren die ik hiervoor gekozen heb zijn deze:
 En dit wordt het strepenpatroon voor de deken. Spannend toch hoe het eruit zal gaan zien!!! Binnenkort de eerste foto's...
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten