zaterdag 25 januari 2014

Genieten!

Toen ik deze ochtend op facebook keek las ik een hele discussie binnen een haakgroep. Iemand had een foto geplaatst van hoeveel bollen garen ze wel niet gekocht had in promotie en iemand anders reageerde daar negatief op.

Ik heb op dat berichtje niet gereageerd, maar heb vandaag extra genoten van de kleine dingen. Want dat is in mijn ogen toch hetgene dat het leven de moeite waard maakt, kleine momenten maar wel van onschatbare waarde!

Zoals:

Pannenkoeken bakken met de kinderen. Natuurlijk met héél veel poedersuiker!


Een kriekencake bakken (volgens recept van sos piet). Deze gezellig bij mijn ouders, oma en tante gaan opeten om vervolgens met nog een klein overschotje thuis te komen.



En natuurlijk verder haken aan de deken van de crochet along 2014.



Fijn weekend allemaal en niet vergeten om ervan te genieten!!

 
 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten