donderdag 9 januari 2014

Naar school ...

Afgelopen maandag was het weer zover, één van mijn opvangkindjes ging voor de eerste keer naar school. Gelukkig komt ze hier tijdens de schoolvakanties nog wel spelen, samen met haar tweelingzusjes. Dus geen definitief afscheid maar toch wel een klein cadeautje waard.
Hier op Ravelry vond ik het haakpatroon voor een schattig tasje met bloemetjes. Ik gebruikte de felroze sparkle van de zeeman samen met de witte sparkle. Het gaat hier tenslotte over een meisje dat helemaal gek is van Minnie Mouse en daar hoort toch roze bij! Het zakje werd gevuld met lekkere snoepjes mmm...

Op mijn beurt kreeg ik een mooie schaal met hyacinten cadeau. Hiervoor haakte ik een onderzetter in ongeveer dezelfde kleuren. Gehaakt met Annell cotton 8 en volgens dit patroon. Als je goed kijkt zie je dat de onderlegger niet helemaal perfect is, maar we hebben weer wat bijgeleerd en dat is toch ook weer meegenomen.

En nu nog wachten tot de bloemen open gaan!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten