woensdag 15 oktober 2014

Omslagdoek van Duitse Sint-Jacobsschelpen

Het begon als een proeflapje maar groeide uit tot een mooie omslagdoek met de Duitse Sint-Jacobsschelpen. Eigenlijk wilde ik deze maken met het welbefaamde Fenna garen maar de gaten waren een beetje te groot naar mijn zin. Dus dan maar verder gehaakt met dit dikkere acryl garen van Lisa want dat ging best vlot vooruit. Alle 6 de bollen die ik nog liggen had werden erin verwerkt.
 Het gratis haakpatroon kan je hier terugvinden.
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal. Effen grijs vind ik een mooie kleur hiervoor. Kan je op alles dragen. Zoals op uw foto de combinatie rood & grijs vind ik schitterend. Wij haaksters zijn allemaal blijkbaar al goed gewapend tegen de koude :-)
    Fijne dag, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen