dinsdag 25 november 2014

Fenna col

Drie bolletjes fenna wol, haaknaald nr. 4, vier avondjes haken en dit patroon van Sally’s Backyard. Meer was er niet nodig om deze super leuke col te maken. Deze ga ik zeker vaak dragen! De kleurtjes vind ik helemaal geweldig.

Om een mooi strepenpatroon te bekomen begon ik met een iets langere lossen ketting van ongeveer 75 lossen. De uiteinden heb ik met vasten aan elkaar gehaakt maar als je meer bolletjes garen hebt kan je met dit patroon ook een prachtige sjaal maken.

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie col heb je gemaakt en het zijn inderdaad mooie kleurtjes
    dank je wel voor het leuk ideetje .groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ho ... dat vind ik nu eens een hele mooie en vrolijke col-sjaal om te dragen. Hou eveneens van die speelse kleuren. Staat trouwens altijd leuk op jeans.
    Tevens merciekes voor de tip die je ons meegeeft.

    Fijne dag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen