maandag 23 februari 2015

Het carnaval zit er weer op

Het carnaval is hier weer voorbij. Net als de voorbije jaren werden de bloemetjes flink buiten gezet. Alleen, dit jaar niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk. Manlief liep namelijk voor de eerste keer mee in de optocht als .... ja hoor een bloemeke. En ik ben toch wel trots om te mogen zeggen dat ik het bloemeke rond hun hoofd zelf gemaakt heb en dat ze ook nog eens de eerste prijs in de wacht wisten te slepen.
Na de optocht werd het tijd om mezelf ook in een zelfgemaakte outfit te hijsen voor het bal. Tja belofte maakt schuld dus hier zijn de foto's...

Helemaal in het thema van dit blog toch?

Oh ja voor ik het vergeet, er werd tussen het feesten door nog een klein beetje gehaakt op vraag van een vriendin.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat zien jullie er leuk uit. De eerste prijs: top. Jouw bijdrage heeft zeker geholpen om die eerste prijs te winnen. Je ziet er zelf echt super uit met al die bollen en die grote schaar.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zagen er geweldig uit! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit zeg, heel toepasselijk die van jou. Ook je man ziet er mooi uit. Het lijkt allemall heel gemakkelijk, maar stilletjes komt er toch heel wat bij kijken, kan me goed voorstellen dat de eerste prijs is behaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey - je hebt een liebster nominatie van mij: http://blog.kreanimo.com/
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ilse, bedankt voor de nominatie. Ik vind het een leuk initiatief en ga er dit weekend even tijd voor vrijmaken.
      Groetjes Daisy

      Verwijderen